Přihlášky naleznete na našem discordu

Obchodní podmínky

Provozovatel

Provozovatelem portálu MINEX je:

  • Josef Král, se sídlem: Ztracená 1126/16, Cheb 350 02, Česká republika.
  • Identifikační číslo (IČO): 04881907

Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") živnostníka Josef Král, se sídlem Ztracená 1126/16, Cheb 35002, zapsaného v živnostenském rejstříku pod IČ 04881907 (dále jen "prodávající" nebo "poskytovatel") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen "kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese https://minex.webnode.cz/obchod  (dále jen "webová stránka" nebo "store") a herním serveru.
  2. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
  3. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  4. Pravidla používání služeb sítě MINEX jsou dostupná k zobrazení na webové stránce https://minex.webnode.cz/pravidla pod názvem Pravidla (dále jen "Pravidla"). Jestliže jsou tyto Obchodní podmínky v rozporu s Pravidly, platí ustanovení uvedené v těchto Obchodních podmínkách.

Kupní smlouva

  1. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty (dále jen "DPH") a všech souvisejících poplatků (pokud není uvedeno jinak). Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu nebo herním portálu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
  2. Pro objednání zboží kupující potvrdí souhlas s obchodními podmínkami a dle vybraného způsobu platby platbu dokončí (při zvolení jiné platební metody, než je SMS, je kupující povinen uvést správnou e-mailovou adresu na doručení potvrzení o úspěšném dokončení a zaplacení objednávky).
  3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o případných nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Pokud je zboží digitálního charakteru a není prodáváno na fyzickém nosiči, náklady spojení s balením a dodáním zboží jsou 0 Kč a nemusí již být dále uváděny (pokud není uvedeno jinak).
  4. Před odesláním platby a dokončením objednávky je kupující povinen si zkontrolovat veškeré zadané údaje platby.
  5. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká úspěšným dokončením objednávky ze strany kupujícího (tj. úspěšným dokončením platby – zaplacením objednávky).
  6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
  7. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (především náklady na internetové připojení) si hradí kupující sám.
  8. Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoliv kupujícímu odebrat výhody v případě porušení Pravidel či při případnému uzavření sítě MINEX.

Přeprava a dodání zboží

  1. Při objednání digitálního produktu dodávaného bez fyzického nosiče – přidělení ranku, klíče či kosmetických úprav (dále jen "Výhody") – dochází k dodání zboží ihned po zaplacení objednávky. V případě nedodání zakoupených Výhod do 3 dnů od správného zaplacení objednávky má zákazník nárok na podání reklamace objednávky.
  2. Kupující je povinen si uchovat potvrzení o platbě pro případnou pozdější reklamaci minimálně jeden rok od vzniku nákupu a platnosti této kupní smlouvy mezi prodávajícím a nakupujícím.
  3. V případě, že kupující neuchová potvrzení o platbě a nebude možné ověřit platnost nákupu dodávaného zboží, stává se nákup neplatným.

Cena zboží a platební podmínky

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu způsoby uvedenými na webových stránkách.
  2. Prodávající se zavazuje na webových stránkách uvádět vždy aktuální informace o možnostech platby a případných poskytovatelích jednotlivých platebních metod.
  3. Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoliv změnit cenu prodávaného zboží bez předchozího upozornění.
  4. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat (pokud není uvedeno jinak).
  5. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
    • Bezhotovostně prostřednictvím zvoleného platebního systému
    • Bezhotovostně pomocí předplacených karet PaySafeCard

Odstoupení od kupní smlouvy

  1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které již bylo aktivováno na herním serveru.
  2. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím bodě obchodních podmínek, či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, ve kterém je předmětem kupní smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat na adresu sídla společnosti, či na adresu elektronické pošty (e-mail) team.minex@post.cz nebo na komunikační platformě (dále jen "Discord") – pomocí Ticket systému. Prodávající však doporučuje zasílat odstoupení od kupní smlouvy společně se zbožím, které je předmětem kupní smlouvy.
  3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle předchozích bodů obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.
  4. V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to na bankovní účet kupujícího, který kupující uvede v žádosti o odstoupení od kupní smlouvy. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím, či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí, nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  5. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

Výhody a balíčky

  1. Výhody lze zakoupit dle postupu, který je uveden na webových stránkách či síti serverů MINEX
  2. Výhody jsou určeny k zlepšení požitku hraní a odlišení od ostatních účtů bez výhod na síti MINEX
  3. Kupující bere na vědomí, že provozovatel má kdykoliv právo změnit výhody bez povinnosti poskytnutí kompenzaci kupujícímu.

Reklamace

  1. Kupující je při podávání reklamace povinen dostatečně doložit, že řádně zaplatil objednanou službu (V případě platby pomocí SMS screenshotem, případně dostatečně čitelnou fotkou, na které bude vidět datum a čas odeslání SMS, její tvar, číslo, na které byla SMS odeslána, a případně zpětná SMS, kterou poskytovatel plateb zaslal zpět. V případě jiné platby poté získaným potvrzením o zaplacení služby.)
  2. Kupující je oprávněn podat reklamaci prodávajícímu v případě, že:
    • Nebylo doručeno zakoupené zboží.
    • Částka uvedená na webových stránkách se neshoduje s částkou, kterou kupující zaplatil.
    • Kupující odeslal platbu ve špatném formátu (v případě SMS). Tyto platby jsou poté řešeny s poskytovatelem platební brány.
    • Kupující uvedl chybné údaje.
  3. Prodávající je oprávněn odmítnout reklamaci v případě, že:
    • Kupující odeslal platbu ve špatném formátu (nejčastěji uvedené špatné uživatelské jméno) a kupující není schopen dodat dostatečné potvrzení o zaplacení.
    • Kupující odeslal platbu ve špatném tvaru a platbu nebylo možné dohledat poskytovatelem plateb.
    • Kupujícímu skončil časový nárok na zakoupené výhody.
  4. Kupující může podat reklamaci pomocí Ticket systému na Discord serveru https://discord.gg/mMZ6txkQv7, popřípadě odeslat email s reklamací na team.minex@post.cz. V případě, že kupující použije jinou metodu nemusí být reklamace vyřízena či naní být odpovězeno.
  5. Prodávající se zavazuje začít řešit reklamaci nejdéle do 7 dní od podání reklamace kupujícím.

Doručování

  1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
  2. Kupujícímu může být doručována SMS související se zbožím nebo službami.

Zákaznická podpora

  1. V případě problémů s využíváním služeb má kupující možnost kontaktovat zákaznickou podporu dle informací uvedených na webové stránce https://minex.webnode.cz
  2. Preferovaný systém komunikace s kupujícím je pomocí Ticket systému, který je dostupný na Discord serveru - https://discord.gg/mMZ6txkQv7 . Pokud zákazník nepoužívá Discord, může použít náš email team.minex@post.cz
  3. Kupujícímu nenáleží žádná forma kompenzace v případě pozdní odpovědi ze strany poskytovatele.
  4. V případě nejasného specifikování dotazu či zvolení nesprávné formy komunikace není poskytovatel povinen poskytnout odpověď. Poskytovatel nezaručuje dostupnost telefonického kontaktu, doporučujeme využít alternativní metody kontaktování společnosti.
  5. Doba odpovědi na zprávu od zákazníka může trvat až 5 dní dle zvoleného typu kontaktování naší zákaznické podpory.

Ochrana osobních údajů

  1. Veškeré informace o ochraně osobních údajů a s jejich nakládáním jsou vždy uvedeny v Zásady zpracování osobních údajů

Ukončení provozu herního serveru

  1. V případě uzavření sítě MINEX kupující nemá nárok na vrácení peněžní částky z zakoupených výhod, pokud je nákup starší 14 dní.

Závěrečné podmínky

  1. Kupující je povinen vždy uvádět pouze přesné, úplné a pravdivé informace a ve svých zprávách se vyjadřovat slušně. V opačném případě nemusí být kupujícímu podpora poskytnuta.
  2. Prodávající není povinen odpovídat na dotazy netýkající se poskytovaného zboží či služeb.
  3. Kupující nemá nárok na přeprodávání zboží dalším osobám.

© 2023 MINEX Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky